K.V.Ingatlan Kft

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK A
HOTEL ATLANTIS* SUPERIOR MEDICAL , WELLNESS & CONFERENCE HAJDÚSZOBOSZLÓ 4200 Hajdúszoboszló, Damjanich u.10. igénybevételére

Érvényes: 2018. december 04-től visszavonásig Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Hotel Atlantis* superior Medical, Wellness & Conference által
nyújtott szolgáltatásokra terjed ki.

1) A Szolgáltató adatai:

Cégnév: K.V. Ingatlan Kft
Székhely: 3898 Pányok, Fő utca 34.
Fióktelep: 4200 Hajdúszoboszló, Damjanich u.10.
Cégjegyzékszám: 05-09-008785
Adószám: 12616183-2-05
A szolgáltatás helyszíne: Hotel Atlantis**** superior Medical, Wellness & Conference
4200 Hajdúszoboszló, Damjanich u. 10.
Telefon: (06-52) 899 – 930, 899 – 931
E-mail: info@hotelatlantis.hu
Honlap: http://www.hotelatlantis.hu

2) A Szerződő felek

a) A Szolgáltató által nyújtott szálláshely szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

b) Amennyiben a szálláshely szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a
Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég/Szerződő fél a
továbbiakban együttesen Felek.

c) Amennyiben a szálláshely szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég, nem közvetlenül,
hanem egy harmadik személy megbízásával adja le a Szolgáltatónak, úgy a Közvetítő a Szerződő fél
és az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza.
Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy (Közvetítő)
jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

d) A Szerződő fél (megrendelő, költségviselő) szükséges adati cég, vagy más szervezet esetén:

3) A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei, általános szabályok:

a) Szolgáltatás megrendelése:

A megrendelést minden esetben írásban (e-mail) kell megküldeni a fenti elérhetőségek bármelyikére.
Kizárólag élőszóban elhangzott ajánlatot, megrendelést a Szolgáltató nem tekinti ajánlatnak,
megrendelésnek.
A Szolgáltatónak jogában áll előleget kérni a Vendégtől, melynek mértéke 30-100%, (időszaktól
függően) melyről a Vendég részére az előleg megérkezésének napjával előleg számlát bocsát ki.
Ezzel válik a foglalás garantálttá.
A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját,
a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés, program) pontos megnevezését. Mivel a
szállodában különböző típusú szobák találhatók, a megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell
a szállodával, hogy a Vendég megrendelése a szálloda milyen kategóriájú és típusú szobájára
vonatkozik.

b) A szolgáltatás lemondása:

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges
lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően,
írásban tájékoztatja az érintett szállodát. Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra –
amennyiben a Vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik – az érkezést
megelőzően hét nappal van lehetőség. Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését
nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke a napi szobaárral azonos. Előleg fizetése
esetén a kötbér mértéke megegyezik az előleg összegével. Csoportos megrendelés esetén egyedi
üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek rögzítésére.
Szállásutalvány (érték vagy szolgáltatás alapú) vásárlása esetén utólagos pénz visszatérítésre nincs
lehetőség. Dátum módosítás egy alkalommal lehetséges, amennyiben azt a Vendég minimum 7
nappal érkezését megelőzően jelzi a Szálloda részére írásban.

c) A szállodai szobák és lakosztályok a Szolgáltató honlapján közzétett ajánlat szerinti ellátás nélkül
vagy ellátással – reggelis, félpanziós (reggeli és vacsora) vagy teljes ellátással (reggeli, ebéd,
vacsora)- együtt rendelhetők meg.

A „félpanzióval” ellátás választása esetén naponta személyenként egy alkalommal vehető igénybe reggeli és vacsora.

A „teljes ellátással” választása esetén naponta személyenként egy alkalommal vehető igénybe
reggeli, ebéd és vacsora.

d) Szolgáltató a főétkezéseket Vendéglétszámtól függően menükártyás vagy svédasztalos rendszerben
szolgálja fel. Amennyiben a főétkezést igénybe vevők létszáma eléri a harminc főt, a Szolgáltató
általában svédasztalos étkeztetést alkalmazza.

e) A szállodába történő érkezés-távozás:
A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig
kell elhagyni.

f) A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt
felügyelete mellett veheti igénybe a szálloda szolgáltatásait.

4) A szolgáltatások árai:

A Hotel Atlantis által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes,
törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás
helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Hotel Atlantis külön jelöli: „a
feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák”. Az árak nem tartalmazzák továbbá az oda- és
visszautazás, valamint az idegenvezetés díját sem. Az árak – a 4/2009 (I.30) NFGM-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján – a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A
Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás
megkezdése előtt.
A Hotel Atlantis az árváltozás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a
megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Hotel Atlantis
honlapján (www.hotelatlantis.hu) található.
Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1)
bekezdés) a Vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.

5) Fizetési feltételek:

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással (bankszámláról vagy SZÉP kártyáról), illetve a
helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint Erzsébet utalvánnyal (étkezés, ajándék, gyermekvédelem),
SODEXO (bonus, melegétel, ajándék), EDENRED (ticket restaurant, ticket compliments) és Széchenyi
Pihenőkártyával (SZÉP kártya).

SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos üdülési kártyahasználat érdekében a szálloda kérheti a
megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését, és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratát
(személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek
eleget tenni. Ha az azonosítás bármely, a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szálloda
megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását. SZÉP kártyáról utalt összegek visszautalására
nincs mód.

Átutalás esetén – amennyiben a szállodával, illetve a helyfoglalási irodával kötött szerződés másként nem
rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt az illetékes szálloda
bankszámláján jóváírni.
A Szolgáltatónak jogában áll előleget kérni a Vendégtől, melynek mértéke 30-100%, (időszaktól függően)
melyről a Vendég részére az előleg megérkezésének napjával előleg számlát állít ki.

BARION online fizetési mód: vendégeknek lehetőségük van az előleget vagy a teljes összeget előre fizetni
bankkártyával vagy hitelkártyával. Ebben az esetben a Barion Payment Zrt. által üzemeltetett Barion online
fizetési felületen bonyolódik a tranzakció. A szálloda a vendég kártyaadatait semmilyen formában nem látja,
vagy tárolja azt. A fizetéshez a szálloda honlapjáról a Barion felületére irányítódik át a foglalási folyamat, majd a sikeres tranzakció után vissza a hotel honlapjára.

6) Egyedi szolgáltatások:

a) Gyermekkedvezmények:

b) Programok:
A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott
tartózkodása alatt ad felvilágosítást. A Hotel Atlantis egyes programjai csak meghatározott minimum
létszám esetén indulnak. A Vendégnek a programokkal kapcsolatban a foglalással egy időben kell
egyeztetnie. A programok a www.hotelatlantis.hu honlapon kerülnek feltüntetésre.

7) Reklamáció:

a) A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás
időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással. A szálloda a panaszokat három napon
belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.

b) A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt eltávozását követően megszűnik.

c) Számlázással kapcsolatos reklamációt a távozást követően nem áll módjában elfogadni a
Szolgáltatónak.

8) A Szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
A Szolgáltató jogosult a szolgáltatására szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások
nyújtását megtagadni, ha:

a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a létesítményt, illetve a rendelkezésre bocsátott szobát,

b) a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván
viselkedik, alkohol, vagy drogok jelentős mértékű befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más
elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.

c) a Vendé fertőző betegségben szenved.

d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott foglaló, illetve előleg-fizetési
kötelezettségét a megállapodás szerint meghatározott időpontig.

e) Amennyiben a felek közötti szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

9) Háziállatok bevitele a Szállodába

a) A Hotel Atlantis területére háziállatok előzetes egyeztetést követően – pl. a háziállat higiénikus
tartására szolgáló eszközök előzetes bemutatása esetén – hozhatók be. Ez esetben a meghirdetett
szolgáltatási díj megfizetése szükséges.
A háziállat kizárólag a szobában a Vendég felügyeletével tartható, a közös helyiségeket kizárólag a
szoba megközelítésére használhatják, egyéb helységeket (étterem, uszoda stb.) azonban nem
látogathatják.

b) A bevitt háziállat más Vendégek – különösen gyermekek – nyugalmát, különösen biztonságát nem
zavarhatják. A Vendég teljes körűen felelős az általa behozott háziállat által a Szolgáltató és más
Vendégek tárgyaiban okozott károkért, különösen a háziállat ürülékének haladéktalan eltávolításáért.
A háziállatot behozni szándékozó Vendég által az érkezéskor aláírt Bejelentőlap egyben a fenti
fokozott kárveszély keretében okozott kár megtérítésére vonatkozó külön írásbeli nyilatkozat
aláírásának minősül. Amennyiben a Vendég a fenti szerződéses feltételeket megsérti, Szolgáltató
jogosult azonnali hatállyal megtiltani a háziállat további jelenlétét a szálloda területén. Amennyiben
Vendég a háziállatra vonatkozó felszólításnak nem tesz eleget, Szolgáltató jogosult a szerződést
azonnali hatállyal felmondani.

c) A szálloda a háziállatokra behozatalára külön díjat állapíthat meg.

10) Kártérítési felelősségek

a) Vendég a Szolgáltató által elszenvedett kár megtérítésére a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint
kötelezett.

b) A Vendég mindazon károkért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy tulajdonát
képező tárgyakban, berendezésekben okozott.

c) Szolgáltató a Vendég által elszenvedett kár megtérítésére a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint
kötelezett.

d) A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken
történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

e) A szálloda privát parkolójában (kerítéssel és sorompóval határolva) parkoló autókban történő
károkozás esetén a Vendég köteles az általa okozott kárt megtéríteni a károsult személy részére. Az
ilyen káresemények esetén a Szolgáltató felelőssége abszolút kizárandó.

f) Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős – éspedig a
felelősség mértékének korlátozása nélkül – ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette (átvételi
elismervénnyel) és a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint
felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.

g) A Vendégnek az esetleg őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot
a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg
a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

h) A Vendég a kárt haladéktalanul köteles bejelenteni. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató a kárért
az általános szabályok szerint tartozik felelősséggel, de a bizonyítás sikertelenségének
következménye a Vendégre hárul.

A Szolgáltató és a Szerződő fél egybehangzóan kinyilatkozzák, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek és
az esetleges közvetlenül vállalt kiegészítő rendelkezéseket magukra nézve kötelezőnek ismerik el és azok
teljesítését szabad akaratukból, Önként vállalják.
A Jelen Általános Szerződési Feltételek egyaránt vonatkoznak az egyéni Vendégekkel, illetve – eltérő közös
megállapodás hiányában – a csoportos Vendégekkel, illetve a természetes személyekkel, cégekkel és más
szervezetekkel kötött eseti szerződésekre. A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat
tudomásul vette.
Hajdúszoboszló, 2018.12.04.